گھر > خبریں > مواد
پلیٹ کے کردار کے لئے انجینئرنگ. منڈی کی معیشت میں ٹھنڈے
Jul 04, 2017

پلیٹ کولر انجینئرنگ کی کارکردگی اور خصوصیات چولھے کے بہت سے واقف، لیکن اس کے علاوہ ایک خاص لفظ کے تو، کے سامنے ہم بہت ہو سکتا ہے اس لئے پریشان یہ ایک خاص پلیٹ کولر کے لئے انجینئرنگ، کیا اور اب میں دیتا ہوں آپ جواب دینے کے لئے پلانٹ :

1 ۔ سیال (مادہ)، درجہ حرارت، دباؤ اور صارف دوست ڈیزائن اور درجہ بندی، استعمال کی دیگر شرائط کے ۔ مختلف ماڈلز کی مصنوعات کی ایک قسم کے مقابل، صارفین کی حقیقی صورت حال کے مطابق انتخاب کر سکتے ہیں ۔

2 ۔ سیال کو لے آؤٹ بھر میں، بہت کی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے منفرد ڈیزائن کے کھیل کے علاقے کے یکساں طور پر تقسیم کیا جا سکتا ہے ۔ اور تمام گرمی کی منتقلی علاقے کے مکمل استعمال کریں ۔

3 ۔ کے نتیجے وولکانیید ایپوای چپکنے والی پیڈ کے دو مجموعے کے استعمال، آپ آرام کر سکتے ہیں آخری ایک کو یقین دلایا کہ ٹھوس کے فوائد کا استعمال نقصان کرنے کے لئے آسان نہیں ہے ۔ تو گسکیٹ سلاٹ میں پیسٹ بالکل دائمی ہے ۔

4 ۔ خاص پلیٹ گرمی exchanger، صرف ایک شخص ایک سادہ آلے کے ساتھ آسانی سے گرمی exchanger اسمبل کر سکتے ہیں ۔ آپ یقین نہیں کر سکتے ہیں، صرف ایک شخص ہے بلکہ منفرد کلامپانگ بجر ڈیزائن ضرور اپنے شکوک و شبہات کو رفع کرے گی ۔

میں کولر انجینئرنگ مارکیٹ اکانومی کے لئے انجینئرنگ قیمتوں کے لیے پلیٹ کولر کے کردار ہیں:

1، اجناس کی ترسیل اور مانگ تبدیلیوں میں اشارہ

ہندسیات کی قیمتوں کے لئے پلیٹ کولر کی مدد کے ساتھ، پیداوار اور آپریشن کے فیصلے کے مطابق، کل سماجی کی فراہمی اور سماجی مجموعی رسد کے توازن کو فروغ دینے کے لئے وسائل کی مطابق بنانے کے لئے جاری رکھ سکتے ہیں ۔

2، اور مارکیٹ مانگ تبدیلیاں باریک بینی سے متعلق ہیں

پلیٹ کے لئے انجینئرنگ. کولر کی قیمت سطح میں تبدیلی صارفین کی مانگ، مانگ سمت اور مطالبہ کی ساخت تبدیل کرنے میں کردار ادا کرتے ہیں ۔

3، قومی میکرو - کنٹرول حاصل کرنے کے لئے ایک اہم ذریعہ ہے

پلیٹ کولر کی طرف سے قومی میکرو کو خودانگیز طریقے کو بازار میں لانے کے لئے کی طرف سے بچنے کے لیے کسی حد تک، قیمت معلومات فراہم کرنے کے لئے کنٹرول کے لئے سگنل نظام میں رسد تبدیلیوں کے درمیان تعلق دکھایا گیا انجینئرنگ کی قیمتوں کے لئے اقتصادی عدم استحکام، یا مارکیٹ کی ترسیل اور مانگ میں عام طور پر کرتے ہیں تاکہ توازن برقرار رکھنے کے لئے معاشی عمل غیر مستحکم عناصر کو کم کرنے.