گھر > نمائش > مواد
پلیٹ قسم گرمی exchanger گرمی کی منتقلی ٹیکنالوجی بہتر
Dec 26, 2016

پلیٹ گرمی exchanger میں ایک انتہائی مؤثر اور جامع ہیٹ یکسچینجرس ہے ۔ اس تقریباً صدیوں پرانی کے باوجود اور نیشنل کے چند شعبوں میں معیشت (مثلا کھانا، دواسازی) لیکن وجہ سے اعلی درجہ حرارت، ہائی پریشر, سنکنرن مزاحمت اور اس کے پوپلآرازشن اور ایپلی کیشن تمام شعبوں میں وسیع تر ایپلی کیشن ہے ۔ 80 کے آغاز کے بعد سے اور #39؛ s, مینوفیکچرنگ تراکیب، گسکیٹ مادی ترقی اور مسلسل بہتری کی گرمی کی وجہ سے منتقلی کا نظریہ، پلیٹ ہیٹ یکسچینجرس تھے ادا کی زیادہ سے زیادہ توجہ صنعتی پیداوار کے شعبے میں ۔

چاہے ایک نئی ٹیکنالوجی کی ترقی یافتہ، درجہ گرمی کی منتقلی کے تعین کے لیے جائزہ لیا جائے ضروری ہے ۔ عملی استعمال میں تاہم کیا درجہ گرمی کی منتقلی کی تشخیص اشاریہ اور جائزے کے طریقہ کی ایک قسم ہے ۔ کچھ لوگ گرمی Q کی کھپت اور پمپ (یا پرستار) طاقت کا تناسب n, توانائی عددی سر طور پر ایک اشاریہ ہے کہ ایڈووکیٹ، بڑے پیمانے پر استعمال کے لیے اسی طرح K/دیر تک δ p اور دامانشنلیسس نو/زیٹا تشخیص درجہ گرمی کی منتقلی کی کارکردگی زیادہ درست عکاسی کرنے کے لئے کے لئے K/دیر تک δ P1/3 مزید اور نو زیٹا 1/3 بھی ایک میٹرک کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ۔ گرمی کی منتقلی، ہیٹ یکسچینجرس اور مزید سمت اور چھوٹے حجم, ہلکے وزن کے پیدا کرنے کی وجہ یہ خیال کی کارکردگی میں اضافہ پر ترقی کے ساتھ، آپریشن کے اخراجات کم ہیں ۔ جامع تجزیے کی بنیاد پر اور زیادہ مکمل کارکردگی کے جائزے کا ڈیٹا یعنی برقرار رکھنے کے لئے دو 3 عناصر گرمی کی منتقلی عناصر مستقل کی طاقت, گرمی کی منتقلی کے علاقے لوڈ، گرمی کی منتقلی کی کارکردگی کے سائز کا اندازہ میں تیسرا عنصر ہے اچھی یا بری تجویز پیش کی گئی ۔

ان کے تجزیے کہ حرحرکیات کا پہلا قانون پر مبنی ہے، صرف کا تجزیہ گرمی exchanger توانائی کے تبادلوں، ترسیل، استعمال کرنے اور نقصان کا، جمع کرتے ہیں پر ہے ۔ گرمی ایکسچینج عمل معیار نظریاتی مطالعے میں توانائی کی کمی بھی حرحرکیات کا دوسرا قانون پر مبنی تشخیص طریقوں کی ایک بڑی تعداد اٹھایا زیادہ درست عکاسی کرنے کے لئے یعنی ارجی کے ہیٹ یکسچینجرس کا تجزیہ میں بدلیں، منتقلی، استعمال کرنے اور نقصان کے حالات ۔ لیکن ٹیکنالوجی کی درخواست, بھی لینا چاہئے جب اکاؤنٹ میں درجہ گرمی کی منتقلی ٹیکنالوجی پائپوں کے استعمال کے بعد قیمت بڑھاتا ہے اور آپریٹنگ اخراجات میں تبدیل کرتا ہے، اقتصادی اکاؤنٹنگ طریقوں کی تشخیص کے لئے یعنی تارمو-اقتصادی جائزے طریقے استعمال ۔